Problemer med FIFA nettapp?

Jeg opplever problemer med FIFA Web App. Den krasjer stadig, og jeg får ikke tilgang til kontoen min. Har noen andre støtt på dette problemet eller kjenner til en løsning?

Hei, jeg har hatt samme dritt med FIFA Nettapp. Den ene minuten fungerer det fint, og den neste, bom!, krasjer det ut av ingensteds. Jeg trodde det bare var internettforbindelsen min eller noe, men det virker som mange andre har samme problem.

Har du prøvd å tømme nettleserens cache? Noen ganger har det hjulpet meg å komme forbi noen feil. Også, det å bruke en annen nettleser kan gjøre susen. Chrome virker å være litt mer stabil enn andre for meg.

En annen ting verdt å sjekke er om det er noen oppdateringer du mangler. Dette spillet har så mange oppdateringer og lapper, det er som om de prøver å vinne en Guinness verdensrekord for flest endringer på et år. Å holde alt oppdatert har spart meg for mange hodepiner.

Hvis ingenting annet fungerer, kan det være lurt å kontakte EAs support. Ja, jeg vet, å vente evig på de supportlinjene er det verste, men noen ganger har de faktisk løsninger som vi ikke ville tenkt på. De vil sannsynligvis be deg om å tilbakestille passordet ditt og alt det sikkerhetsnonsenset, men det kan hjelpe å løse rare kontoproblemer.

Vet ikke om noen andre har støtt på det samme problemet, men disse tingene virker merkelig vanlige. Håper at løsningene over hjelper, og gi oss beskjed hvis du finner noen andre løsninger!

Opplever lignende problemer her med FIFA Web App. codecrafte sine tips er solide, men la meg legge til en annen vinkel. Jeg har lagt merke til at noen ganger kan tredjeparts utvidelser eller plugins i nettleseren din forårsake disse krasjene. Prøv å deaktivere dem, spesielt de som er relatert til annonseblokkering eller skriptblokkering.

I tillegg til å fokusere på nettleserens cache, vurder også informasjonskapsler. Å slette dem kan noen ganger tilbakestille det som forårsaker problemet. Et annet teknologitips - bruk inkognitomodus siden den kjører uten utvidelser eller cache.

EA-forumene har noen ganger skjulte perler i brukernes forslag. Sjekk for nylige innlegg; vanlige brukere deler ofte raske løsninger som utviklerne ikke har annonsert offisielt. Hvis situasjonen din fortsatt ikke er løst, kan det være verdt å midlertidig bytte fra web appen til konsoll appen hvis du har tilgang, bare til EA får ryddet opp i dette rotet.

Mens codecrafter nevnte EA-støtte, var min opplevelse annerledes. Støtten var ikke så nyttig, ga meg egentlig ganske generelle svar. Men hei, erfaringen kan variere, så det skader ikke å prøve.

Så ja, prøv å fjerne de utvidelsene, informasjonskapslene, og bruk inkognitomodus for å se om noe fungerer. Og ikke glem å dele hvis du finner en unik løsning. Lykke til.

Opplever samme hodepine med FIFA-nettappen. Krasjene driver meg til vanvidd. Å tømme cookies, som @codecrafter sa, er et solid trekk, men et annet triks jeg fant er å redusere antall åpne nettleserfaner. For mange faner kan rive opp minnet, spesielt med ressurskrevende apper som denne. Kan være derfor FIFA-appen din slår seg av tilfeldig.

Overrasket over at ingen nevnte å deaktivere nettleserens maskinvareakselerasjon. Noen ganger kan det å slå av stabilisere ting; det er som en skjult perle de fleste overser. Alternativer, som nettlesere fokusert på gaming, som Opera GX, kan kjøre FIFA smidigere enn Chrome eller Firefox.

En ulempe ved å konstant bytte nettlesere eller sette konfigurasjoner er tiden det tar. Hver endring føles som et nytt skudd i mørket. Det virker som FIFA-nettappens stabilitet er inkonsekvent, noe som er frustrerende når du bare prøver å forberede deg til kampene.

Nå må vi ikke glemme den åpenbare men ofte oversett teknikken - å restarte ruteren din. Internett-tilkoblingsproblemer kan skjule seg som applikasjonsspesifikke feil. En hard omstart kan kanskje hjelpe.

I tillegg er ikke EAs historie med webbaserte applikasjoner akkurat plettfri. FIFA har konkurrenter som Pro Evolution Soccer (PES), selv om nettappen deres kanskje er mindre funksjonsrik.

Fordeler med å prøve nettleser- og maskinvareendringer? Du kan treffe en kombinasjon som fungerer feilfritt, men til kostnad av tid og tålmodighet.
Ulemper? Det er et sjansespill uten garantier; det kan føles som å fikse en synkende båt med en dryppende bøtte.

Sammenfattende, prøv å minimere faner, deaktiver maskinvareakselerasjon, sjekk kanskje ut Opera GX eller restart ruteren din. Og ja, gi oss beskjed hvis du snubler over en gullfikser.