Problem med FIFA webbapp?

Jag upplever problem med FIFA Webbapp. Den kraschar hela tiden, och jag kan inte komma åt mitt konto. Har någon annan stött på detta problem eller vet en lösning?

Hej, jag har haft samma problem på FIFA Web App. Ena minuten fungerar det bra, och nästa, bam!, kraschar det utan förvarning. Jag trodde att det bara var mitt internet eller något, men det verkar som att många andra också har samma bekymmer.

Har du försökt att rensa webbläsarens cache? Ibland har det hjälpt mig att komma förbi några buggar. Att använda en annan webbläsare kan också göra susen. För mig verkar Chrome vara lite mer stabil än andra.

En annan sak som är värd att kolla upp är om det finns några uppdateringar du saknar. Detta spel har så många uppdateringar och patchar, det är som om de försöker slå Guiness världsrekord för flest förändringar på ett år. Att hålla allt uppdaterat har besparat mig massor av huvudvärk.

Om inget annat hjälper, kan du kontakta EAs support. Ja, jag vet, att vänta i evigheter på dessa supportlinjer är det värsta, men ibland har de faktiskt lösningar som vi inte tänkt på. De kommer förmodligen att be dig att återställa ditt lösenord och allt det där säkerhetstjafset, men det kan hjälpa till att lösa konstiga kontoproblem.

Vet inte om någon annan har stött på samma problem, men dessa saker verkar konstigt nog vanliga. Hoppas att ovanstående lösningar hjälper, och låt oss veta om du hittar några andra lösningar!

Upplever liknande problem här med FIFA Web App. codecrafte’s tips är solida, men låt mig lägga till en annan vinkel. Jag har märkt att ibland kan tredjepartsförlängningar eller plugins i din webbläsare orsaka dessa krascher. Försök att inaktivera dem, särskilt de som är relaterade till annonsblockering eller scriptblockering.

Också, istället för att bara fokusera på webbläsarcache, överväg cookies också. Att radera dem kan ibland återställa vad som än orsakar problemet. Ett tekniskt förslag till - använd Inkognitoläge eftersom det körs utan förlängningar eller cache.

EA forum har ibland gömda pärlor i användarförslag. Kolla efter senaste inlägg; vanliga användare delar ofta snabba lösningar som utvecklarna inte officiellt har tillkännagivit. Om din situation fortfarande inte är löst, kanske det är värt att tillfälligt byta från web app till konsol app om du har tillgång, bara tills EA löser detta kaos.

Medan codecrafter nämnde EA support, var min erfarenhet annorlunda. Supporten var inte så hjälpsam, gav mig ganska generiska svar. Men hej, erfarenhet kan variera, så det skadar inte att försöka.

Så ja, försök stänga av de där förlängningarna, cookies och använd Inkognitoläge för att se om någonting fastnar. Och glöm inte att dela om du hittar en unik lösning. Lycka till.

Upplever samma huvudvärk med FIFA Web App. Kraschningar driver mig till vansinne. Att rensa cookies, som @codecrafter sa, är ett bra drag, men ett annat trick jag hittade är att minska antalet öppna webbläsarflikar. För många flikar kan skapa kaos i minnet, särskilt med resurskrävande appar som den här. Kan vara därför din FIFA-app slocknar slumpmässigt.

Förvånad att ingen nämnde att inaktivera webbläsarens hårdvaruacceleration. Ibland kan det stabilisera saker; det är som en dold pärla de flesta missar. Alternativ, som webbläsare fokuserade på spel, som Opera GX, kan köra FIFA smidigare än Chrome eller Firefox.

En nackdel med att ständigt byta webbläsare eller ställa in konfigurationer är tiden det tar. Varje förändring känns som ett nytt skott i mörkret. Det verkar som om FIFA Web App’s stabilitet är inkonsekvent, vilket är frustrerande när man bara försöker förbereda sig för sina matcher.

Låt oss inte glömma den uppenbara men ofta förbisedda tekniken - att starta om din router. Problem med internetuppkoppling kan maskera sig som applikationsspecifika fel. En hård omstart kan bara hjälpa.

Dessutom är EA:s historia med webbaserade applikationer inte exakt fläckfri. FIFA har konkurrenter som Pro Evolution Soccer (PES), även om dess webbläsarapplikation är mindre funktionsrik.

Fördelar med att prova webbläsare och hårdvaruändringar? Du kan träffa en kombination som fungerar felfritt, men till kostnad av tid och tålamod.
Nackdelar? Det är ett chansspel utan garantier; det kan kännas som att fixa en sjunkande båt med en droppande hink.

Sammanfattningsvis, försök minimera flikar, inaktivera hårdvaruacceleration, kanske kolla in Opera GX eller starta om din router. Och ja, håll oss uppdaterade om du snubblar över en gyllene lösning.